SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Beheren

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional
    Antivirus
    McAfee
    Firewall
    McAfee

Beheren

Op het moment dat ik a-squared free installeer kan ik Beheren niet meer openen.

Ik gebruik Windows 7 professional.

Emsisoft support Schermafbeelding van Emsisoft Nederland
    Technische vaardigheid
    5. Expert
    Antivirus
    Emsisoft Anti-Malware
    Firewall
    Online-Armor Premium
    Deze bug is bekend bij de developers en is in de volgende versie (versie 5) verholpen. Dit probleem is te omzeilen door de verkenner integratie van a-squared Free uit te schakelen.

Technische vaardigheid
    5. Expert
    Besturingssysteem
    Windows 7 Professional
    Antivirus
    McAfee
    Firewall
    McAfee
    Het werk

bedankt voor je reactie

Technische vaardigheid
    4. Gevorderd
    Besturingssysteem
    Windows 8 Enterprise 64
    Antivirus
    Bullguard
    Firewall
    NOD32 Security Suite
    Persoonlijk heb ik ook wat tegen die grote downloadsites omdat het vaak genoeg gebeurt dat vooral de beginnende computergebruikers misleid worden door andere advertenties op die sites. Waardoor ze ook heel iets anders downloaden dan eigenlijk de bedoeling was.

Die melding van Prevx komt door een vreemde False Positive van Prevx die bij automatische downloads kan optreden. Je browser heeft dan al een paar kb gedownload voordat je daar toestemming voor hebt gegeven in de browser.

Dan verschijnt die goudgele balk met de vraag of je het bestand wilt downloaden en op dat moment slaat Prevx alarm. Dit gebeurt niet alleen bij a-squared op cnet, het kan ook gebeuren met een andere automatische download, bijvoorbeeld wanneer je ccleaner van de website van ccleaner gaat downloaden.

Wanneer je in Prevx op de detectie dubbelklikt zie je wat database informatie, en ook de grootte van het bestand. Dan zul je zien dat het maar een piepklein bestandje is. Ik dacht een 8192 bytes bestand.
    maliha

Forum Rechten