SSL-certificaat van Xolphin Powered by Cloud VPS - High Availability Cloud Servers Steun Nucia, doneer!
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Eset Smart Security
    Firewall
    Eset Personal Firewall
    Beste dorado,

Ja, ik zal het overwegen, heb scans gedaan met Antmalwarebytes en die vindt niks. Maar goed, ik zal een nieuw topic aanmaken in hulp bij virusinfecties, je weet immers maar nooit.

Bij deze in ieder geval heel erg bedankt voor de moeite die u heeft genomen om het probleem proberen op te lossen. We gaan gewoon verder kijken. Nogmaals dank!

Met vriendelijke groet,

PC USER RM

Technische vaardigheid
    1. Beginner
    Besturingssysteem
    Windows 10 Pro 64 bits
    Antivirus
    Eset Smart Security
    Firewall
    Eset Personal Firewall
    Beste dorado,

Ik ben in voorbereiding om een topic te openen in 'hulp bij virusinfecties' maar het probleem is dat ik op geen enkele manier kan inloggen op de site van Nucia. De enige mogelijkheid om wel in te kunnen loggen is de link die u mij stuurt als u gereageerd heeft op een reactie van mij, dit blijft dan ook beperkt tot dit topic, als ik naar het forum ga, dan kom ik er niet in. Ik heb met verschillende browsers geprobeerd, zelfs een ander account aangemaakt, in veilige modus geprobeerd in te loggen en het lukt gewoon niet.

Dit is de enige mogelijkheid voor mij om dan maar op deze manier kenbaar te maken dat ik blijkbaar hulp nodig heb met mijn PC. Ik heb al de gevraagde logs klaar, het lukt mij echter niet om in te loggen, enkel via de link.

Ik hoop dat u mij verder kunt helpen.

Met vriendelijke groet,

PC USER RM

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum Rechten